piątek, 1 kwietnia 2016

#4




Witajcie!

Święta minęły bardzo szybko, ale pozytywna energia po krótkiej przerwie od codzienności pozostała.
Na czas świąt całkowicie zapomniałam co to dieta i oddałam się konsumpcji wspaniałych potraw i ciast przygotowanych przez mamę i babcię.
Wolne od diety trochę się przedłuża bo jeszcze dziś zjadłam kuszącego batona.. Ciężko znowu zapomnieć
o słodyczach, podczas gdy barek wypełniają przeróżnego rodzaju słodkości. :(

Nie mogę się jednak poddać! Muszę wrócić do diety. Zwłaszcza, że waga tuż przed świętami pokazała -4kg. (Obecnie unikam wagi, bo boję się sprawdzić co pozostało mi po świętowaniu :p )
Trzymajcie za mnie kciuki! :)

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia zrobione 3 tygodnie temu w Krakowie.
xoxo
Stylwia






  Wiatr próbował mi przeszkadzać w pozowaniu, ale nie do końca mu się udało. :)




A tak patrzę, gdy ktoś mnie obserwuje..  #duckface 

1 komentarz: